Star Wars: Rogue One

Las películas, últimas novedades, comentarios y rumores sobre la actualidad de este arte universal. Este es el típico foro de mesa camilla, brasero, té caliente y vale de chorradas. Entra. :)

Star Wars: Rogue One

Notapor Crusher » 12 Mar 2015, 18:24

Ya se sabe el nombre del primer spin-off, Rogue One.

Y también director para el episodio VIII, Rian Johnson (Looper).

http://www.starwars.com/news/rogue-one- ... d=12857863
"Ah, but a man's reach should exceed his grasp. Or what's a heaven for?" Robert Browning
"Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!" J.R.R. Tolkien. Quenta Silmarillion
Crusher
Cosecutivo

Re: Star Wars: Rogue One

Notapor YaTEdiGo » 13 Mar 2015, 03:54

Una peli de los pilotos del escuadron ROGUE? SOLD
YaTEdiGo
Vacío Sideral

Notapor Luigi Vercotti » 13 Mar 2015, 11:43

YaTEdiGo escribió:Una peli de los pilotos del escuadron ROGUE? SOLD

No te pajees mucho vaya a ser que contraten al Lindelof para el guión. :mrgreen:
¡Firme, firma!
Luigi Vercotti
Cogido de hombros

Notapor YaTEdiGo » 16 Mar 2015, 05:34

Luigi Vercotti escribió:
YaTEdiGo escribió:Una peli de los pilotos del escuadron ROGUE? SOLD

No te pajees mucho vaya a ser que contraten al Lindelof para el guión. :mrgreen:

Y los ALA - X soltaran humo negro!
YaTEdiGo
Vacío Sideral

Notapor IBM » 16 Mar 2015, 14:12

Looper me encantó, por cierto. Que tramo final tan sensacional
IBM
Cogido de hombros

Notapor miguelon_1975 » 16 Mar 2015, 16:27

http://www.blogdecine.com/noticias/star ... l-spin-off

Para mi una buena noticia, a ver que trabajo hace con la banda sonora de Star wars. Me encanta este compositor.
miguelon_1975
Posibilitado

Notapor randall » 16 Mar 2015, 17:14

Seguro que al final no trata sobre el Rogue Scuadron, ni que sea solamente para decepcionar a la gente que cree que si XD
randall
Cosecutivo

Notapor Crusher » 16 Mar 2015, 18:40

Veremos. De momento lo que están haciendo pinta bien: directores y guionistas interesantes, reset del canon (que había cosas buenas pero también mucha mierda) y las ideas de Lucas apartadas. Veremos que sale al final, pero viniendo de las precuelas cualquier cosa será para ir a mejor.
"Ah, but a man's reach should exceed his grasp. Or what's a heaven for?" Robert Browning
"Utúlie'n aurë! Aiya Eldalië ar Atanatári, utúlie'n aurë!" J.R.R. Tolkien. Quenta Silmarillion
Crusher
Cosecutivo

Notapor Jhael » 17 Mar 2015, 08:39

Yo voy concienciado que va a ser una buena pelicula/entretenida, y con eso me conformo. Creo que por nostalgia unido a como es el cine hoy dia, no volveremos a sentir el impacto que fue para nuestra generacion los episodios IV, V y VI.
Jhael
Testigo de Julián

Notapor Crusher » 07 Abr 2016, 13:44

Crusher
Cosecutivo

Notapor TXinTXe » 07 Abr 2016, 14:37

LA MADRE QUE ME PARIO!!!!!!!!!!!!!
:asucar:
:abdulpad:
“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.”
― Terry Pratchett
TXinTXe
Vacío Sideral

Notapor Trajano » 07 Abr 2016, 14:41

Cojo las palomitas para ver como le estalla la vena al Yate
You and I are outliers; we're not really a part of civilization. We're something... older.

Morior invictus

Invictus maneo
Trajano
Risión

Notapor TXinTXe » 07 Abr 2016, 15:08

Trajano escribió:Cojo las palomitas para ver como le estalla la vena al Yate

He leido este comentario en reddit y me he acordao de el:
There's already very little continuity from the prequels and frankly Im thrilled. Like maybe small details like the Mothma actress and a vague reference to clone troopers, but otherwise TFA actively ignores huge aspects from the prequels and Im so thankful for that.
If you're looking for an example. One huge thing they changed from the movie logic of the prequels is how the Force is portrayed. In TFA, like in the original trilogy, the force is waay more natural and the key to being powerful is letting it flow through you. Luke used it to make a near impossible shot on the first DS, force grabbed his light saber in the cave on Hoth before anyone told him he could just because he felt he could, he was already blocking unpredictable blaster bolts from the practice orb by the time he was enroute to Alderaan, and Yoda was basically just like, "Ok here's how you move rocks and this is what's up about the dark side and all that" and he fully expected Luke to really lift out his X-Wing. In Jedi he was like "Yeah no, your real training is confronting your destiny with Vader without giving in to the dark side". And this portrayal of the force makes for great story telling.
Then in the prequels is fucking like "oh no, you need to like 1 years old when you start jedi training and practice fencing for years and 7 types of saber techniques and no emotions!" and it was fucking the worst thing to happen to the SW universe. JJ shed that shit and I was soo glad. Every hack nerd complaint about how "Rey got powerful too fast" is music to my goddmn ears.
Sorry....this was originally just about how I don't care about continuity with prequel stuff....

https://www.reddit.com/r/movies/comment ... er/d1tg0sn

:3
“I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.”
― Terry Pratchett
TXinTXe
Vacío Sideral

Notapor Trajano » 07 Abr 2016, 15:11

TXinTXe escribió:
Trajano escribió:Cojo las palomitas para ver como le estalla la vena al Yate

He leido este comentario en reddit y me he acordao de el:
There's already very little continuity from the prequels and frankly Im thrilled. Like maybe small details like the Mothma actress and a vague reference to clone troopers, but otherwise TFA actively ignores huge aspects from the prequels and Im so thankful for that.
If you're looking for an example. One huge thing they changed from the movie logic of the prequels is how the Force is portrayed. In TFA, like in the original trilogy, the force is waay more natural and the key to being powerful is letting it flow through you. Luke used it to make a near impossible shot on the first DS, force grabbed his light saber in the cave on Hoth before anyone told him he could just because he felt he could, he was already blocking unpredictable blaster bolts from the practice orb by the time he was enroute to Alderaan, and Yoda was basically just like, "Ok here's how you move rocks and this is what's up about the dark side and all that" and he fully expected Luke to really lift out his X-Wing. In Jedi he was like "Yeah no, your real training is confronting your destiny with Vader without giving in to the dark side". And this portrayal of the force makes for great story telling.
Then in the prequels is fucking like "oh no, you need to like 1 years old when you start jedi training and practice fencing for years and 7 types of saber techniques and no emotions!" and it was fucking the worst thing to happen to the SW universe. JJ shed that shit and I was soo glad. Every hack nerd complaint about how "Rey got powerful too fast" is music to my goddmn ears.
Sorry....this was originally just about how I don't care about continuity with prequel stuff....

https://www.reddit.com/r/movies/comment ... er/d1tg0sn

:3

Estamos invocando al kraken y lo sabes...
You and I are outliers; we're not really a part of civilization. We're something... older.

Morior invictus

Invictus maneo
Trajano
Risión

Notapor Crusher » 07 Abr 2016, 15:11

Yo el ep. VII ya lo tengo olvidado, cuando más lo reviso menos me gusta y creo que con el tiempo el consenso entre los fans será que es mediocre, sobretodo si los episodios VIII y IX son mejores.

En lo que respeta a Rogue One, por lo poco que hemos visto hasta ahora, por lo menos en la estética y el respeto a las originales, me parece mucho más interesante que The Force Awakens.
Crusher
Cosecutivo

Siguiente

Volver a CINE -=- NOTICIAS